Welcome :) Follow me :D

Sunday, June 20, 2010

Sunday-Back to school-Father's Day

Assalamualaikum.  Annyeonghaseyo! Huhu. Esok dah nak skolah. Barang² skolah dah ready semua? Hehe. Walaupun esok dah nak skolah, aku mseh gak nak update blog aku nih. Msti byk dah tdo time nih. Al-maklumlah, esok kan dah nak skolah... kena lah bangun awal kan? Aku nie slamber badak jer tak tdo lagi. Mak aku dah membebel suroh tdo awal. =.="


Aku baru jer hbis tgk cite STARSTRUCK kat disney channel. Besh cite tue. Rugi tak tengok. Hehe. Cite ni mengisahkan sal sorang budak pompuan yang tak suka kan sorang artis lelaki yg menjdi kgilaan ramai *dlm cite tu jer lah*. Gadis tu heran knape ramai sangat budak pompuan obses sgt dgn laki tu termasoklah kakak die yg fanatik tu. Tup tup! Time die melawat nenek dia, terserempak lah pulak dgn mamat tu. Diorang tak sdar yg diorang dah fall in love. Haha. Kalau nak tau kesudahan cite ni, gi lah tgk kat youtube or disney channel. Mane lah tau kot kot ade ulangan. Mesti ade punye. :)


Hero yang bermata biru dan heroin yg comel sangatt :)



As we all know, today is Father's Day! Hehe. Happy Father's Day to all father in the world. Alhamdulillah... aku masih lagi diberi peluang utk bersama dgn abah yang tersayang. Bersyukor sangat² tau kpd sesape yg mseh mempunyai seorang insan bergelar AYAH. Jangan dah takde nanti baru nak hargai ayah kite. Tak baik tau. Huhu. Sempena hari bapa tahun ni, aku dan adek² buatkan abah kitorang card yg sangat cumell. Hehe. Buat abah ku, kad tu ikhlas dari anak² abah tau. Hand made. Takde tiruan. Hikhik. Maaf sangat²... tahun nie tak dapat blikan abah hadiah. Poket dah kering. Maklum lah, cuti. Duit tak masuk. Hehe. Once again, Happy Father's Day.


Hasil tangan "kami" :) We you, daddy! Saranghae!



Ikhlas dari kami :) Original hand made.



Orite then. Till the next post. Nak tdo. Kalau tdo aher kang tak bangun nak skolah esok. Annyeong! Sekian, wassalam. :) 

No comments:

Post a Comment