Welcome :) Follow me :D

Saturday, June 19, 2010

Kepenatan + Kehilangan = ???



Assalamualaikum. Annyeonghaseyo! :)
Sehari suntuk aku shopping ngan adek dan mama aku. Letih sangatt.. Huhu. Tpi mseh dapat update blog lagi nih. Puas aku shopping kat boulevard. Hehe. Tujuan sebenarnya, nak cari ink printer mama aku tu. Tpi tak jumpe pun. Semua kdai komputer kami redah.


Kejadian yang berlaku hari ni: 
=

=

=

=

=

Aku hampir kehilangan handphone ksayangan aku! Huhu. Begini cite nye, aku tak sedar langsung yang handphone aku tue tercicir. Smpai kat kaunter barulah aku sdar sayang ku takde dalam poket. Aku still cool time tue. *air mata dah bergenang* Hehe. Aku dan adek aku membuat operasi lost dan faun. Aku try call nombor aku gne phone adek aku. Kedengaran suara sorang wanita. Fuhh! Dah lega lah sikit aku time tuh. Handphone aku kat information counter rupenye. Hikhik. Ada org yg baek hati nak pulangkan balik sayang aku tuh. *Terharu* Punye lah lama proses meminta kembali sayang aku tue. Hahaha. Takpe². Yg penting, handphone aku suda kembali kpd tuan nya. :)


Model handphone aku. W595.

=

=

Thats all 4 today. Huhu. Tomorrow is SUNDAY! Ohh GOD. =.="
Sekian, wassalam. :)

No comments:

Post a Comment