Welcome :) Follow me :D

Friday, June 18, 2010

Tika dalam kesedihan

Salam. Annyeonghaseyo! 


Setiap orang pasti ada masalah masing², kn? Bak kata orang, hidup ini bagai roda. Ada masa kita diatas, dan ada masa kita dibawah. Hhmm. Kalau korang sedih, ape korang buat? Hehe. Post kali ni, aku nak share² camne nak kurangkan or hilangkan kesedihan kite. 3 step jer... *Cara Hairuni lah* Hehe. :)


Emo :'(


1. Kalo dah name nyer pompuan... msti lah nangis dulu. Haha. Tapi tak yah lah melampau sangat. Hehehe. Cukup² rase jer. 
2. Pas nangis... gi mbik wuduk. Then, solat. Waktu berdoa tu, nangis lah puas². Hahaha. Kite kena tahu setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmah disebaliknya. Allah takkan bebankan kite dgn masalah yg diluar kemampuan kite. 
3. Pas solat, gi tdo. 




Senang tak step tue tadi? :) Aku blaja mengatasi kesedihan nie dari sorang yang agak istimewa dalam hidop aku. Beliau slalu nasihatkan aku dan berikan aku smgt utk trus bangkit. Haha. Beliau pnah berkata, " Sape kate malas tu takde ubat? Allah lah ubat nye. Sntiasa igt Allah. InsyaAllah, kite takkan malas." 


Baek lah. Wait till the next post k? Wassalam. :) 안녕

No comments:

Post a Comment