Welcome :) Follow me :D

Monday, June 21, 2010

First day school! *After a long long break*


Assalamualaikum. Annyeonghaseyo! Setelah 3 mggu cuti, kita kembali ke sekolah. Haha. Semangat aku nak balik bersekolah. Rindu kat kawan² dan kakak angkat aku. Hehe.


Macam biasa, setiap kali habis jer cuti mesti banyak cite yang kita dapat dari kawan². Ape yang diorang buat time cuti dan dengan sape diorang habiskan cuti tu. Haha. Komfem banyak yang cite sal bola kan? Haha. Sampai cikgu pun tak berhenti cakap sal bola kat dalam kelas. Haha. Tak belajar jadi nye. Kan skarang nih hangat dengan musim bola. Kat facebook tu, berlambak manusia² yang tukar gmbr fb diorang dengan gmbr jersi dan pasukan kegemaran masing². Hehe. Kalau aku, minat... minat gak ngan bola ni. Tapi tak lah fanatik gila mcm budak laki². Hehe. Pasukan yang aku sokong ialah Argentina, England & & & German! Hehe. Oki. Oki. Ckup lah pasal bola yang bulat itu. Hehe. 

Hari ni, kitorang baru dapat beberapa paper exam Sem 1. Tapi belum dikira sepenuhnya laa. Markah BM aku  LULUS! Yay! Janji lulus. Hehe. Tak sabar nak tau markah subjek lain.

Selain itu, chewahh. Haha. Ri ni birthday adek aku yang ke 5. Nor Iqmalia. Dah 6 thun dah die idop kat dunia nie. Haha. Kalau aku ingat birthday adek aku ni, msti lah aku ingat birthday sorang abang senior aku ni, Akhi Azizul. Hari ni genap 19 tahun dah abang kepada kakak angkat aku tu. Haha. Tua dah die. :p

Selamat ulangtahun buat adeqku, Tete & & & Abg Gjul! May Allah bless you always :)

Okiey! Smpai cni jer lah ye. nak tdo awal. Sok kan ade skolah. Hehe. Thanx foe reading! Saranghae  :) 
Wassalam. 

No comments:

Post a Comment