Welcome :) Follow me :D

Friday, June 18, 2010

Adina!

Rindu aku ngn insan bernama Adina tokk!

Assalamualaikum. Uwaa~ setelah sekian lama, akhirnya Nurul Adina kembali! Ahahah. Beliau dah ade FB. Maju daa~ :p Lepas je die pndah, kiteorg sume lost kontek. Die kat Brunei. Jaoh tuh. Nak msj² or calling² pun x dapat. Sbb die pakai MAXIS. Kiteorg byk pakai CELCOM kat Miri nie. Hahah. Takpe². Terlepas gak rindu aku kat die.

Fb Dina :)


Hahah. Bila dah berkontek.. inilah jdi nya... pnjg lebar...

:D

Dina... Dina. I miss you so much, my lovely friend. Die mmg unik. Istimewa dgn gaye die yg tersndiri. Untong pat kwn cam die. Aku takkan lupe kngn kite wlupun baru sthun knal. Hahaha. Spnjg berkwn dgn die, aku pat blaja cakap bhsa semenanjung sikit². Thanx Dina!

Saat nak paling xpat ku lupak sal Dina ialah time majlis mohon restu mbiak asrama. Time nya gi dpn, nang gagap aluu nya time yar. Nya x pnde cakap dpn org rame. Nya jd nabes and otomatik x terkata². Hahah. Sepatah perkataan pun x clear time nya brckp kat dpn yar. Aku ng lelah nahan tetak jak time yar. Hahaha. Pas nya bis yar, aku g mintak maaf. Aku rasa bersalah glak sbb tetakkn nya. Tpi nya ng x mbik aty. Ahahha. Nya kata nya ng gya. X dpt brucap kat dpn. *Suma org dah tdo da...* ahaha.

Adina~ haha. Kiut! Aku rindu saat² die buli aku dulu. Die ska cubit pipi aku. Smpai merah pipi aku. Die punye pasal lah. Dohh. Die mkin ganas smnjak berkwn ngn kiteorg.. Time die first² datang dulu, innocent!!!. Hahaha. Bile dah knal dgn kiteorg... Dohh. X terkata² lgi aku. Hihi. :D

Hahaha. Bh². Nnti smbong lagi ek. Nk beradu... Tata. Adios. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment